Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd is waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door ons te mailen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

VOORKOM TELEURSTELLING!

Vanwege grote drukte bij PostNL, kan het zijn dat er vertragingen optreden met aflevering van de door u geplaatste bestelling, dus hou hier svp rekening mee en bestel op tijd!

Bestellingen voor 15:00 uur geplaatst worden dezelfde dag door ons verzonden, echter wij kunnen (zoals u zult begrijpen) niet garanderen dat PostNL deze de volgende dag zal bezorgen!

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

© 2015 - 2024 Bake & Party | sitemap | rss