Verzenden & Retourneren

Verzenden & Verzendkosten

Sommige artikelen kunnen via normale brievenpost verzonden worden. U kunt hier kiezen voor reguliere brievenbuspost zonder Track en Trace code (tarief afhankelijk van gewicht, van  0,91 tot 3,64), en brievenbuspost met Track & Trace code ( 4,00).

Andere produkten zijn te groot om met brievenbuspost te verzenden en kunnen wij niet anders dan met pakketpost verzenden ad Euro 6,75. Deze pakketten worden altijd verzonden met een Track & Trace code. Bij het afrekenen van de produkten in uw winkelwagen worden de verzendkosten automatisch uitgerekend en ziet u het totaalbedrag.

Het kan zijn dat een relatief klein artikel toch niet in de brievenbus past, vanwege afmetingen of gewicht, en derhalve dus relatief hoge verzendkosten heeft. Wij trachten dit vanzelfsprekend zoveel mogelijk te beperken, echter, hou hier rekening mee als u besteld, veelal is een combinatiebestelling van verschillende of meerdere artikelen dus uiteindelijk voordeliger!

Is uw bestelling voor 16:00 uur binnen bij ons en afgerekend, dan wordt deze dezelfde dag nog verzonden. Helaas komt het vaker dan wij wensen voor dat PostNL de bestellingen niet de volgende dag aanlevert, terwijl zij wel zeggen dit te doen. Omdat wij in deze afhankelijk zijn van een derde partij (PostNL) kunnen wij geen garanties afgeven met betrekking tot levertijd, hoe graag wij dit ook willen garanderen. Wees dus op tijd met bestellen! Wij verzenden pakketten met PostNL pakketpost.

De verzendkosten bij bestellingen boven de Euro 50.- (binnen Nederland) en boven de Euro 75,- (naar België) zijn altijd voor onze rekening.

Op afspraak (!) zijn bestelde goederen ook op te halen bij ons in Den Haag. Hier kunt u betalen per pinpas, creditcard of contant afrekenen. Geef dit even aan ons door als u uw bestelling plaatst, dan kunnen we de eventuele verzendkosten die doorbelast zijn met u verrekenen!

De vermelde prijzen op onze site zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 0,91 tot € 3,64 voor bestellingen binnen Nederland die door de brievenbus passen (afhankelijk van het gewicht en zonder track & trace). 

€ 4,00 voor bestellingen binnen Nederland die door de brievenbus passen (tot 350 gram, met track & trace).

€ 6,75 voor bestellingen die verzonden worden met pakketpost met track en trace

Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-

€ 1,50 tot € 7,50 voor bestellingen naar België die door de brievenbus passen (afhankelijk van het gewicht en zonder track & trace). 

€11,00 voor bestellingen naar België die verzonden worden met pakketpost met track en trace.

Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Wij versturen uw bestelling hetzij de dag van bestelling, uiterlijk de dag na bestelling (afhankelijk van het tijdstip van binnenkomst van de bestelling)! Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen, daar een derde partij (PostNL) dit verder behandelt en wij hier geen verdere inspraak in, of controle over hebben. 

Wilt u uw bestelling elders in Europa geleverd hebben, laat ons dat dan weten. Wij kunnen dan een offerte op maat voor u maken geleverd waar u wilt.

(In case you would like your order to be shipped to any European Country, kindly let us know so we can make a tailor-made offer for goods delivered to your destination!)

Bedenktijd / Retourneren

Mocht u niet tevreden zijn met een (non-edible/niet eetbaar) product, dan kunt u binnen 14 dagen aangeven het product te willen retourneren. Hierna heeft u nogmaals 14 dagen de tijd het product daadwerkelijk te retourneren. De retourkosten zijn voor de koper. Het gehele aanschaf bedrag zal binnen 14 dagen aan u overgemaakt worden. Gebruik ons herroepingformulier om het product terug te sturen. (mocht u geen printer hebben dan is een briefje met uw naam, rekening nummer en ordernummer ook voldoende). Wij accepteren geen retouren van bestelde "edible/eetbare" produkten!

Voorwaarden van retourneren zijn dat het artikel: 

  • onbeschadigd is
  • ongebruikt is
  • in de originele gesealde verpakking zit 
  • en voorzien is van eventuele aangehechte labels en/of verzegelingen.

Om ons herroepingformulier te downloaden klikt u hier

 

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jbake-party.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via stichting webwinkelkeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

© 2015 - 2020 Bake & Party | sitemap | rss